Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: Sadzenie na agrowłókninie

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » Ogrodnictwo » Truskawki » Sadzenie na agrowłókninie

Sadzenie na agrowłókninie
Autor Wiadomość

sajaninssj4 
czytelnik


Wiek: 34
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 5
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2015-02-17, 00:57   Sadzenie na agrowłókninie

Witam wszystkich:)

Chciałbym was prosić o pomoc. Jestem nowym użytkownikiem forum mam 25 lat ale staram się rozkręcić swój biznes i mam nadzieje że uzyskam tu odpowiedzi na nurtujące mnie pytania
Jestem początkującym rolnikiem jeśli można to tak nazwać, mam zamiar posadzić truskawki na powierzchni 1 hektara bądź 2 hektarów jeśli fundusze na to pozwolą, ziemia klasy 4/5 dodam że teren piaszczysty.
Chciałbym was zapytać co sadzicie o sadzeniu truskawki w ten sposób czyli na agro..
Czy agro... jest dobrym rozwiązaniem,
Co wybrać agrowłóknine czy agotkanine,
Chciałem nastawić sie na wczesna truskawkę przykryć ja włóknina na zimę, jaka truskawkę wybrać
Czy jest ktoś kto ma taki sposób uprawy i mógłby sie wypowiedzieć
Czy będzie potrzebne nawodnienie bądź może obejdzie się bez tego jeśli będzie potrzebne to jakie i ile to pochłonie pieniędzy ,
Jakie są koszta związane z tym wszystkim czy ten interes będzie opłacalny jeśli dobrze o niego zadbam a nie jestem w stanie tego określić bo jestem początkujący w tym kierunku.

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich
   
 
 

Arkoarek 
debiutant


Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 48
Poziom: 5

HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 10/13
 76%
Wysłany: 2015-02-20, 11:04   

na piaszczystej glebie nawodnienie może okazać się konieczne
wczesnitruskawkowców jest dużo a dużo zależy od pogody więc z zyskiem bywa różnie