koszt materiałów -zależy jakie i gdzie kupujesz , koszt robocizny -zależy kto robi ,jak nie podasz co ma być naprawiane to wątpię żeby ktoś podał konkretną sumę
Pomógł: 39 razy Wiek: 42 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 519
Poziom: 21
HP: 0/996
0%
MP: 475/475
100%
EXP: 1/56
1%
Wysłany: 2010-02-13, 19:09
remont kapitalny to chyba wszystko czyli nowe zestawy,szlif wału+panewki,remont głowicy,układu wtryskowego,nowa pompa oleju+filtr+olej no i wszystkie uszczelki i to za 600zł ?chyba produkcji made in krzak
Kosztów z góry nie da się przewidzieć można jedynie szacować ponieważ jest wiele składowych a i tak wszystko zweryfikuje stan jaki zastaniesz po rozkręceniu.
Wał jeśli wyda na szlif to kupa kasy w kieszeni (zazwyczaj wydaje)
Pompa olejowa zwykle tylko regulacja
Korbowody -regeneracje chyba że krzywy,pęknięty
Zestaw naprawczy(tuleje,tłoki itp.pierdoły) nie są wcale takie drogie aczkolwiek warto zainwestować w te z górnej pułki
Robocizna rzecz otwarta jeśli robisz we własnym garażu i sam się przykładasz do pomocy to też skóry z ciebie nie zedrze
Sprzęgła nie mieszajmy bo to nie silnik
Najdrożej (najgorzej)będzie jak oddasz silnik do firmy co się zajmuje remontami i tu ceny się kształtują na poziomie 4tys , jeśli wybierzesz wersję podwórkową to koszt będzie o 50% mniejszy i widać co jest zrobione
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum