Cześć . Są dwa rodzaje siłowników ,stary typ jest zakończony nakrętką , a nowy jest zamknięty za pomocą opaski z drutu . Pewnie masz nowy typ ,więc musisz wyciągnąć ten drut który wystaje na ok 1cm z boku u góry siłownika . NIE jest to łatwe ,posmaruj odrdzewiaczem i próbuj wyciągać , z drugiej strony powinien być otworek możesz tam puknąć w ten drut . Jak już wyciągniesz drut to pociąg z tłoczysko i masz rozebrane . Zwróć uwagę na stan tłoczyska ,część chromowana .Jak są rysy to nowe uszczelki nie wiele dadzą.
Te zabezpieczenia na drut to jakiś geniusz z bożej łaski wymyślił.Często nawet jak się wyciągnie ten drut to z włożeniem już jest problem.Jak jest tylko lekko porysowany to nowe uszczelnienie pomoże może się najwyżej lekko pocić,no chyba że mocno podrapany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum