Nie znam modelu, ale jak nie wiesz jak się do tego zabrać to:
Czynnik z układu chłodzenia powinno się spuszczać albo przez zawór/kran przygotowany przez producenta, albo najniżej położonym wężem tego układu.
Zwróć tylko uwagę, jeśli spuszczasz poprzez demontaż węża, czy np w chłodnicy nie pozostanie odrobina czynnika tzn czy wyjście węża nie jest kilka milimetrów ponad poziomem dna. Jeśli jest to należy spuścić i stamtąd np poprzez wyssanie cienka rurkę (tak jak kiedyś się benzynę z baku spuszczało ).
Druga sprawa jeśli pompa wodna jest usytuowana dość nisko w stosunku do silnika to możesz na parę sekund uruchomić silnik po zdjęciu węża, tak aby pracująca wyrzuciła resztki czynnika. (jeśli pompa jest np przy głowicy to raczej nie ma sensu uruchamiać silnik, bo i tak czynnik z niej spłynął)
P.S. Dobrze by było jeżeli termostat byłby otwarty na Maksa, ale to już ryzyko poparzenia się gorącym czynnikiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum