Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: Tur do c 360

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » Mechanizacja » Własne przeróbki maszyn rolniczych » Tur do c 360

Tur do c 360
Autor Wiadomość

BSWP 
aktywista


Pomógł: 39 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 357
Poziom: 17

HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 26/41
 63%
Wysłany: 2010-04-09, 20:57   

Myślę, że z tym filtrem jest tak jak mówisz, działa jak dławik. Jeśli byś potrzebował więcej oleju, to zamontuj filtr za pompą, będą dużo mniejsze straty. Na ssaniu pompa jest dużo słabsza, jeśli filtr by był za pompą, to oleju by szło dużo więcej, tak jakbyś miał dławik, ale z większym otworkiem. Ale znów jest ryzyko, przy tak wydajnej pompie mogłoby rozerwać filtr.
   
 
 

adam1232651 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 64
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 250
Poziom: 14

HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 26/33
 78%
Wysłany: 2010-04-09, 21:29   

Filtr oleju nie może byc zamontowany ani przed lub za pompą, jedyne miejsce gdzie powinien byc zamontowany to,na powrocie z rozdzielacza do zbiornika oleju.
   
 
 

specjal ford 
debiutant


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 30
Poziom: 4

HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 3/11
 27%
Wysłany: 2010-04-09, 23:08   

Filtr jest bardzo dużej przepustowości zamontowałem go tam specjalnie tak na próbe aby wyczyścił mi zbiornik po spawaniu żeby jakiś okruch nie dostał się na starcie do pompy i dalej ale ztego co widzę ani mi się śni z tamtąd go usuwać bo wystarczająca ilość oleju idzie na cały układ ,nabrałem całą łyche gruzu z piachem a jest dość pojemna troche przesadziłem to na wolnych obrotach silnika normalnie podnosi i to szybko , opona mi przytym walneła fakt że stara była,więc ten filtr tam zostanie ;-) atak a propo występują filtry ssawne do hydrauliki.
Natomiast mam inny jeszcze problem z montażem siłownika do układu kierowniczego tam gdzie jest orginalny drążek niema szans go tam zamontować konstrukcja nie pozwala :shock: dzwignia od zwrotnicy mi wadzi i miejsca zero mam zamiar między kołami może ma ktoś jakiś pomysł :?:
Ostatnio zmieniony przez specjal ford 2010-04-09, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
   
 
 

BSWP 
aktywista


Pomógł: 39 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 357
Poziom: 17

HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 26/41
 63%
Wysłany: 2010-04-10, 00:13   

Filtry ssawne do hydrauliki są filtrami do wstępnego oczyszczania, są zwykłą siatką, aby nie blokować przepływu. Nie słyszałem o filtrach ssawnych do dokładnego czyszczenia, ale jak mówisz, że są, to pewnie są :)
Filtry montuje się na powrocie tak jak adam mówi po to, aby były jak najmniejsze straty ciśnienia w układzie. Największe straty są gdy filtr zamontuje się przed pompą, jak między pompą a rozdzielaczem, to spadek ciśnienia jest mniejszy, ale przy małym filtrze jest widoczny, a gdy filtr jest przed zbiornikiem na powrocie, to spadek ciśnienia jest niewidoczny, ale przy zbyt małym filtrze też będzie widoczny. To tylko moje przemyślenia, więc jeśli ktoś myśli inaczej, to chętnie wysłucham, bo może się mylę :)
Nie mam takiego ciągnika, więc nie wiem, ile jest miejsca. A jak go próbowałeś zamontować? Gdzie? Napisałeś coś "między kołami" Czyli jak chcesz zamontować ten siłownik? Domyślam się, że ciągnik ten ma dwa drążki, jeden poprzeczny łączący koła i jeden podłużny od kierownicy. Najprościej połączyć siłownik w miejsce, gdzie dochodził drążek podłużny. Jeśli nie ma miejsca, to sprawdź, może dostaniesz gdzieś jakiś oryginalny uchwyt, może jest troszke inny niż uchwyt do drążka. Ja tak miałem w 1224, prawie identyczny, wle troszkę się różnił, kupiłem i nie ma problemu. Jeśli nigdzie nie ma miejsca, to możesz go zamontować bliżej kabiny, jako przedłużenie oryginalnego drążka.
   
 
 

specjal ford 
debiutant


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 30
Poziom: 4

HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 3/11
 27%
Wysłany: 2010-04-10, 07:58   

Z filtrami się nie mylisz jest tak jak piszesz i tak się je stosuje ;-) , tylko umnie nie zgzdza się pompa z resztą i ten filtr może być lekarstwem na to :-D
Umnie turek jest węższy niż fabryczne stosowane do tych traktorów przez co drążek główny wadzi o siłownik a wąs na zwrotnicy o rame w momencie przechyłu osi.myśle zastosować jakiś wąs dodatkowy przy którymś z kół po drugiej stronie niż drążek poprzeczny tylko jaki i od czego :roll: :?: zrobie dokładne foty póżniej i wstawie będzie wiadomo oco biega
   
 
 

BSWP 
aktywista


Pomógł: 39 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 357
Poziom: 17

HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 26/41
 63%
Wysłany: 2010-04-10, 19:10   

Jeśli z jednej strony haczy wąs od zwrotnicy, to z drugiej strony też będzie haczył, więc dokładanie wąsa z drugiej strony chyba nie wypali.
Tak jest zawsze, że najwięcej problemu jest z prostymi rzeczami, dopiero jak coś się wykombinuje, to widać jakie to proste. Ale jednak ktoś musi to najpierw zrobic...
   
 
 

specjal ford 
debiutant


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 30
Poziom: 4

HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 3/11
 27%
Wysłany: 2010-04-10, 20:56   

Ten górny wąs z drążkiem odpada


chcę dokręcić taki wąs na dole zwrotnicy od przodu po przeciwnej stronie drążka po między kołami i przyspawać uchwyt do belki po siłownik
tak wygląda cały tur


   
 
 

BSWP 
aktywista


Pomógł: 39 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 357
Poziom: 17

HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 26/41
 63%
Wysłany: 2010-04-11, 08:01   

Jeśli nadal będzie problem z przednimi kołami, to załóż opony 7.50, bo teraz na pewno masz 6.00
   
 
 

specjal ford 
debiutant


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 30
Poziom: 4

HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 3/11
 27%
Wysłany: 2010-04-11, 10:34   

Są nowe szkoda zmieniać z tyłu mam 16,9
   
 
 

specjal ford 
debiutant


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 30
Poziom: 4

HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 3/11
 27%
Wysłany: 2010-04-15, 22:57   

Rozpracowałem montaż siłownika


Poprostu dokręciłem dzwignie stosowaną w lewym kole i dałem dłuższe śruby :lol:
Ostatnio zmieniony przez specjal ford 2010-04-15, 23:13, w całości zmieniany 1 raz  
   
 
 

specjal ford 
debiutant


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 30
Poziom: 4

HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 3/11
 27%
Wysłany: 2010-04-17, 21:12   

W końcu podpiołem wszystko kierownica działa aż miło gdybym wiedział że to tak pracuje to założyłbym ten orbitol 25lat temu :lol:
Ale mam problem orbitol pracuje a tur bardzo pomału w momencie działania tura szarpie wężem głównym z pompy albo za mało daje oleju trzeba usunąć filtr albo pomyliłem wyjścia dzielnika no ale podpiołęm go tak jak jest w wózku widłowym specjalnie go oglądałem to chyba odpada coś jest nie tak :evil: ale co :idea: :?: aha a olej w zbiorniku strasznie spieniony :shock:
Ostatnio zmieniony przez specjal ford 2010-04-17, 21:16, w całości zmieniany 1 raz  
   
 
 

specjal ford 
debiutant


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 30
Poziom: 4

HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 3/11
 27%
Wysłany: 2010-04-19, 22:14   

Wywaliłem tzn ominołem lekarstwo [ filtr na przewodzie ssawnym] wszystko chula :lol: poprostu za bardzo blokował olej do pompy :-?
   
 
 

SPIOCH 
bywalec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 83
Poziom: 8

HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 2/19
 10%
Ostrzeżeń:
 7/3/6
Wysłany: 2010-11-29, 17:35   

Witam jeśli chcesz kolego trochę podpatrzeć to w Allegro wpisz TUR ŁADOWACZ HYDROMETAL AT5 Ursus C 360. a jeżeli chodzi o trzecią sekcje to jak jest na dżojstiku to jest na prąd czyli elektrozawór! podpatrz sobie bo fajnie jest to rozwiązane jak jest jakiś wyciek z rozdzielaczy to się nie leje w kabinie na buty! ;-)
Ostatnio zmieniony przez SPIOCH 2010-11-29, 17:38, w całości zmieniany 1 raz  
   
 
 
 

arturek3009 
czytelnik


Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 2
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2011-02-28, 20:32   

witam.mam pytanie czy ktos mial by rysunki tur 2 lub tur3 bo chce zaczac robic ale nie wiem od czego zaczaac.
   
 
 

leon980 
czytelnik


Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 1
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2011-04-28, 17:14   

panowie jaką pompe zakładać
nsz 50 czy nsz 32
ma ona zasilac tura i wspomaganie
zamontowana na wale z przodu ciągnika

która będzie najodpowiedniejsza

pozdrawiam
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum

antyspam Truskawki - Sadzonki truskawek
Polecamy
reklama

reklama

Facebook

reklama google