Zaleta to wyższa cena dla rolnika a niższa dla kupującego, wada - reklama i papierkowa robota bo trzeba otworzyć sklepik lub stoisko na giełdzie.
Myślałem o tym lecz w formie reklamy w internecie i sprzedarzy fasoli, ziemniaków i co tam jeszcze będę więcej miał w większych ilościach do sklepów bezpośrednio z pominięciem hurtowni
Minusy to na pewno: zbyt duża ilość sklepów w stosunku do hurtowni, a co za tym idzie - mnóstwo pracy na sortowniach; upadek części mniejszych hurtowni.
Plus: cena, ale też nie zawsze.
Wg mnie wszystko zależy od pomysłu. Pod kątem dystrybucji na pewno łatwiejsze jest działanie na rynku lokalnym. Na 100% łatwiej również z reklamą i rozgłoszeniem własnej działalności. Mi się taka droga wydaje najbardziej logiczną, bo jak pisze ad-al na szerszym rynku konkurencja jest ogromna i trzeba by mieć coś co odróżnia Ciebie od innych, do tego zainwestować porządą kasę w reklamę (najlepiej mailing do wybranej grupy docelowej) i dopiero jechać z tematem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum