Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: mam ziemię i nie wiem co z nią zrobić

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » AgroForum » Pogawędki » mam ziemię i nie wiem co z nią zrobić

Przesunięty przez: KLAK
2008-07-12, 15:45
mam ziemię i nie wiem co z nią zrobić
Autor Wiadomość

Sergiuszz 
czytelnik


Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 5
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2008-07-12, 12:34   mam ziemię i nie wiem co z nią zrobić

Jakiś czas temu odziedziczyłem po dziadkach niewielki kawałek pola około 5 ha nie było uprawiane od około 10 lat, pole zostało porośnięte brzozami, które same się zasiały. Jestem studentem prawa mieszkam od 5 lat w mieście jeśli chodzi o rolnictwo jestem typowym laikiem (pozostało mi tylko to co widziałem na własne oczy w wieku lat mniej niz 10. Potrzebuje wiedzieć czy coś opłacalnego można zrobić z tym polem, oczywiscie coś co nie wymagało by ode mnie dużego nakładu czasu studiuje i pracuje w szczecinie, wiec czegoś co nie wymaga jakiegoś dużego nakładu czasowego. Ziemia jak dziadek mi mówił jest klasy 4 i 5 przynajmniej była, nie wiem czy te wartości się zmieniają. Proszę o w miarę szybką i zrozumiałą dla laika odpowiedź.
   
 
 

KLAK 
Wredny moderator



Pomógł: 74 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 914
Poziom: 26

HP: 16/1637
 1%
MP: 781/781
 100%
EXP: 75/78
 96%
Wysłany: 2008-07-12, 15:45