Wysłany: 2010-02-26, 18:53 UKŁAD KIEROWNICZY KOMBAJNU.
WITAM!!!
BYŁBYM WDZIĘCZNY ZA WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE UKŁADU KIEROWNICZEGO W MAŁYM KOMBAJNIE. UKŁAD KIEROWNICZY JEST ZE ZWYKŁĄ PRZEKŁADNIĄ BEZ WSPOMAGANIA. MAM PYTANIE CZY MOŻNA ZAMONTOWAĆ SIŁOWNIK BEZ ORBITOLA DO DRĄŻKA KIEROWNICZEGO I CZY ISTNIEJE TAKI SIŁOWNIK?
NORBI po co te krzyki
Jak nie ma potrzeby to nie krzyczymy na siebie
A jak jest potrzeba to także nie krzyczymy tylko rozmawiamy
Netykieta!
X_M
Wysłany: 2010-02-26, 23:44 Re: UKŁAD KIEROWNICZY KOMBAJNU.
NORBI napisał/a:
WITAM!!!
BYŁBYM WDZIĘCZNY ZA WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE UKŁADU KIEROWNICZEGO W MAŁYM KOMBAJNIE.
swego czasu jeździłem małym kombajnem claas w którym zamieniono przekładnie na orbitrol. W twoim przypadku poszukał bym używany orbitrol od jakiegoś widlaka i zrobił najzwyklejsze wspomaganie. Potrzebujesz orbitrol, siłownik i węże bo pompę masz przy hydraulice kombajnu.
Wysłany: 2010-03-24, 21:57 Re: UKŁAD KIEROWNICZY KOMBAJNU.
Taki układ jest możliwy. Można zamontować siłownik z wbudowanym rozdzielaczem. Sterowanie wtedy wygląda tak jak w temacie, drążek dochodzi do siłownika, w którym jest ukryty rozdzielacz. Rozwiązanie takie jest np w ciągniku Zetor 7211.
Ale czy jest sens kombinować z drążkami, jeśli można przeprowadzić wszystko wężami? A koszt starego orbitrola wraz z siłownikiem będzie i tak pewnie niższy niż siłownika z wbudowanym rozdzielaczem, których pewnie używanych nigdzie się nie dostanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum