Wysłany: 2007-01-26, 22:39 MTZ Belarus czy Pronar ??
Pomóżcie !!
Chcę kupić nowy ciągnik z seri MTZ tylko nie wiem z jakiej firmy Belarus czy Pronara ?? Myśle że wieksze szanse ma Belarus to ruski produkt to możemy brać przykład z władka potęga !! Wyrażcie swoje opinie !!
Słyszałem że MTZ z którejs firmy maja przecieki na silniku ;/ tylko nieweim jakiej ale to pozostawiam wam a wy mi doradzcie :D
Może są jakieś inne do 120.000 tyś ( nowe ) z dostepnymi sklepami w polsce !!
Pomóżcie :D POzzzzzzzzzzzzDDrrroo For allllllll
Ostatnio zmieniony przez goolman19 2007-01-26, 22:39, w całości zmieniany 1 raz
W tych markach nie mam dużego doświadczenia. Znajomy kupił Ursusa (nie pamiętam modelu - czteronapędówka) na jakieś 50 ha i po roku kupił New Hollanda, bo Ursus miał takie luzy wszędzie (słaba stal) że go sprzedał jak najszybciej.
Teraz jeździ od 2 lat New Hollandem i jest zadowolony z ciągniczka.
Małe ciągniki ma dobre - JD (i wcale ich nie sprzedaję tylko użytkuje) ale niestety ich dużą wadą jest cena i cena części zamiennych.
Witam. Nie dawno ja kupiłem Belarusa 952.2. Jak nie wszyscy wiedza Belarus to kooperacja z John Deerem. Na razie chodzi bez zarzutów, nie słych ac silnika tylko "gwizd" turbiny.
EDIT: Kolego co można Ci polecic to Belarus bo sam go mam a także Farmer. Innych sprzetów nie miałem w rękach. Zetor Forterra, chciałem go kupic zamaist Belarusa. Okazuje sie że wszystko fajnie ale skrzynia a modelach 2006 jest taka sama jak w zetorach z roku np. 1998 :) Silnik większy + słaba skrzynia = masa problemów. NH bardzo dobry sprzęt, sąsiad kupił 2 sezony temu i mówi że spisuje sie świetnie, jedyna wada jest to że masakrycznie dużo pali :(( Ciągnie nim 4skibowy Uni Grudziądz obracany a ja orałem na jesieni 5 skibowym tez Uni ale nie obracanym(5x45 albo 5x40 nie pamietam), zaorałem dwa razy więcej niz on a spaliłem połowe. Wiadomo on miał komfort extra, ale ja też nie nazekam radio jest
Pozdrawiam.