Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: Poszukuję pola rzepaku w okolicach Tarnowa, woj. Małopolskie

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » Różności » Kupię-Sprzedam-Zamienię » Poszukuję pola rzepaku w okolicach Tarnowa, woj. Małopolskie

Poszukuję pola rzepaku w okolicach Tarnowa, woj. Małopolskie
Autor Wiadomość

Chcąca rzepaku 
czytelnik


Dołączyła: 24 Lut 2019
Posty: 1
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2019-02-24, 22:57   Poszukuję pola rzepaku w okolicach Tarnowa, woj. Małopolskie

Z góry chciałabym przeprosić, jeżeli umieszczam temat w niewłaściwym dziale, ale ten wydawał mi się najbardziej trafny. :-?

Jestem studentką kierunku Odnawialnych źródeł energii na Uniwersytecie Rzeszowskim i poszukuję pomocy w zrealizowaniu pracy inżynierskiej. Jedyne czego mi potrzeba, to pole uprawne zasiane rzepakiem ozimym do którego mogłabym dojeżdżać co drugi weekend od kwietnia do lipca. Wszystko po to, by przeprowadzić badanie populacji żuków na plantacji, które polega na łapaniu owadów i późniejszym ich przeliczaniu. Pułapka w którą zamierzam łapać zwierzątka jest niewidoczna i obojętna dla roślin. Jeśli przypadkiem jest tutaj ktoś z okolic Tarnowa i nie miałby nic przeciwko badaniom, to byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc :-)
   
 
 

Syty01 



Pomógł: 38 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 715
Poziom: 24

HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 17/68
 25%
Wysłany: 2019-03-06, 21:00   

To forum jak wiele innych wymarło. Facebook zbiera żniwo.. Jeśli jesteś zainteresowana nadal odezwij się krzysztof@argonatural.pl. Jestem doradcą rolniczym coś ci znajdę
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum