Witam
Uprzejmie proszę o pomoc, udzielenie informacji gdzie i który kabelek podłączyć. Silniczek jednocylindrowy, czterosuw (typu: Chińska..., hm, hm, Honda ;)) z rozrusznikiem 12v, mały akumulator 12v, stacyjka w konsolce doczepianej z boku lub na zewnątrz.
Kabelki z konsolki/ stacyjki:
2 szt (biały + biały z czarnym paskiem)
1 szt (brązowawy)
1 szt. (czarny)
Kabelki z silnika:
1 szt. (czerwony z rozrusznika do i ze stycznika - czy przykręcony prawidłowo?)
rozumiem że to na: + /12v...?
1 szt (brązowy z silnika)
1 szt. (czarny z silnika wychodzący z pod czerwonej obudowy w okolicach szarpanki/ gaźnika), prawdopodobnie gaszenie silnika (zwarcie),mam rację?
1 szt (żółty) wychodzi z silnika / z bloku
Dodatkowe przykręcone z boku (na zdjęciu):
2 kabelki wraz z małym, kwadratowym blaszanym elementem wyglądającym jak mała kostka (jakiś regulator...?)
Witam
Las odpowiedzi..., Polskie forum, po prostu super... Dlaczego w Polsce są tak nieżyczliwi ludzie? Wiedza tajemna?
Cóż, po rozgryzieniu tematu, pomocy Kolegi z roboty doszliśmy do sukcesu.
Pomogło rozrysowanie na kartce przez życzliwego kolegę.
Dla potrzebujących kiedyś, potomnych... :)
Poniżej załącznik ze schematem połączeń
Pozdrawiam
:)
Ostatnio zmieniony przez człowiek123 2018-07-08, 11:53, w całości zmieniany 2 razy
Witam ponownie
Mała poprawka. Na schemacie połączeń jest mała różnica miedzy połączeniem u mnie.
Mianowicie, drugi kabel czerwony "+" z zamocowania śrubowego od stycznika u mnie idzie prosto do rozrusznika. Pierwszy czerwony to "+", a mały kabelek czerwony na wsuwkę, na zasilanie elektromagnesu stycznika, w ten sposób stacyjka załącza połączenie zasilania rozrusznika.
Pozdrawiam
:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum